Snart skal flipfloppene på og skuldrene ned for Young Lions Print-teamet Josephine Berntzen og Markus Schrødahl kan snart puste lettet ut og nyte Cannes-sirkuset. Allerede tirsdag leverer de sitt bidrag i Print-klassen.
Maarud snackser videre med kreativt konsept – Vi blir også oppfattet som mer relevante, troverdige og innovative enn tidligere, sier markedsansvarlig i Maarud.
Kreatør-duo fra The Oslo Company til topps i Gulltusjen Josephine Berntzen kom på andreplass i Gulltusjen i fjor: – Ekstra gøy med gull i år.
The Oslo Company med kvalitetslevering til Maarud – En perfekt match for vår Håndverkschips, sier markedsansvarlig i Maarud.
Oslo Company henter prisvinnende designer – Vi har brukt et år på å finne ny designer, også viste det seg at vår mann satt rett borti gata, sier reklamesjefen.
The Oslo Company fyller på med nye folk: – En klassisk headhunting – Marianne er alt man ønsker seg av en rådgiver og kollega.
Fasett henter Art Director fra Schjærven: – En visuell kraft – Selv om hun er ganske fersk, har hun rukket å lage veldig mye fint, sier daglig leder.